torsdag i bettna

image142
morsning!
jag och olliver är hos mamma just nu, olliver ska bo här hela julen.. än så länge har det gått bra, inga större missöden trots att han ska vara både högt och lågt!

solen lyser ute och det ser jätte mysigt ut, så jag ska nog ta ut wito på en lite promenix snart, vore skönt att komma ut lite. men det är säkert rätt kallt, men hellre att det är så här en det där jäkla snusk-grå-vädret som var förut!

torsdag idag, tommy kommer inte förrän på söndag eftermiddag någon gång, det är tomt utan honom men jag har ju i alla fall kissen så det känns rätt så bra =)
dagarna framöver är inte så planerade, men imorgon blir det nog en sväng till stan med jenny.. och som det lät så ville pappa också få med mig till stan nån dag, så ja, jag lär inte slippa undan sista julklappshysterin.. men, men vad gör man inte när de behöver expertråd och supertrevligt sällskap?!

Kommentarer
Postat av: Heléne

hihi
ja vad gör man då?
man får väl ställa upp hihi

ha en go helg!
O en God Jul.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback