weehuuweehuuu

just nu känner jag mig som jag brukar göra när hemtentan är klar, eller i alla fall nästan klar, typ tom..
..men tom och flummig..
flummig är verkligen det rätta ordet!
jag är i ett stadie där ingenting spelar någon roll bara den där jäkla tentan blir inlämnad så jag slipper tänka mer på den!
ja vafan, att ha en uppgift som man (jag) tänker på nästan konstant i en hel vecka, det är faen inte konstigt att jag blir så här till slut..!
ont i högerhanden har jag också, nästan som kramp.. har skrivit en hel del de senaste dagarna.. och det känns!
men imorgon är jag i alla fall ledig, en hel dag innan nästa kurs börjar! wohooo eller nåt..
..så ikväll ska jag banne mig dricka lite vin!

jag tänkte precis ursäkta mig för det här onödiga inlägget, men varför ska jag göra det?!

image166
nä, nu ska jag gå o dra nån gammal mössa över mig eller nåt!

Kommentarer
Postat av: Hellen

skööööönt att det är över!
jag lämnar in min tenta imorgon (öhum den som skulle in den 21, november..) nu vågar jag inte kika på den alls eftersom den är värdelös..
=) Men jag hoppas jag får godkänt! :)

Gott med Vin hörrudu!!
Hoppas kvällen vart bra, Nu ska jag sova :D
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback