wii

tredje advent.. redan..
..och helgen är snart slut, bara sega söndagseftermiddagen kvar.
helgen har varit okej, mestadels..
i fredags kväll var jag hos lovisa med josefina, vi drack några öl och spelade wii, vi bowlade och boxades, riktigt jäkla kul var det! ..och jag har träningsvärk fortfarande, hehe
borde nog ta och investera i det, värsta bra träningen uppenbarligen, fast man ser rätt fånig ut "in action" ;)
gårdagen var lugn och idag lär det väl bli detsamma.. får se..

imorgon blir det skolan hela dagen, skulle jag tro i alla fall, grupparbete och så.. men det ska bli kul, känns det som =)

Kommentarer
Postat av: .Fiian

Ja, fy sjutton så rolig man ser ut när man spelar WII, men det är ju så kul! Jag hatar att bowla "på riktigt" men att bowla på WII är ju suuuperkul! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback