alla stjärtars dag!

originellt jag vet. men jag orkar inte med det "jippo" som hela den här dagen har blivit. nej, kärlek varje dag, det är min kopp te (så att säga). sådana här dagar tror jag mest ställer en massa krav på folk. men det blir väl vad man gör det till, förmodar jag...

idag har jag varit i skolan mellan nio och två. grupparbete för fulla muggar! det blir nog bra, det känns så just nu i alla fall. även om hela upplägget på den här kursen känns på ett helt annat sätt, men ja, det får jag visa i uttryck när den ska utvärderas (då ska de allt få höra)!

om en stund blir det promenad och sedan plugg, som det ser ut nu...


- - -


uppdaterat 17.52
kom ganska nyss in från en långpromenad, najs =)
...så snart blir det middag och sen lite plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback