myskväll

dagen har varit bra =) har dock inte åstadkommit något "viktigt", men jag har mått ganska bra och det är bra bara det! huvudvärken har lyckats hålla sig på avstånd och det är jag glad för, hoppas att det håller i sig...

till lunch testade jag på att göra bulgursallad med lufttorkad skinka, det blev ganska gott.. men jag tror att jag kommer byta ut skinkan framöver, är inte sådär jätte förtjust i just lufttorkad..

bulgur

om en stund blir det mys och fruktsallad med älsklingen ^^

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej gumman!
Javisst kan vi komma o myspysa med dig! =). säg en dag och vi kommer..haha, vi säger jag..JAG kommer iaf ;).

Postat av: Maria

Hej gumman!
Javisst kan vi komma o myspysa med dig! =). säg en dag och vi kommer..haha, vi säger jag..JAG kommer iaf ;).

2007-02-06 @ 22:46:57
URL: http://mariiiiiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback