personlighets- och socialpsykologi

ja, ännu en ny kurs startar idag. det är inte annat känns det som...
veckan som gått har mest inneburit plugg, hemtenta och forskningsdesign, som förövrigt ska lämnas in idag vid nio.
i fredags blev det i och för sig ett uppehåll då jag åkte iväg till maria i nyköping och shoppade loss på systemet, vilket senare resulterade i lite fylla... åtminstone för maria ;) vi andra var förhållandevis nyktra tror jag.. hehe.. suverän kväll hur som helst!

nej, nu ska jag dricka kaffe!

- - -

älsklingen och jag har varit förlovade ett halvår idag. <3

Kommentarer
Postat av: Dessan

Grattis till halvårsförlovningen :) - i efterskott

2007-02-27 @ 17:42:37
Postat av: .Fiian

Jaaa, kom och hälsa på snart! Hihi! Vore toppen! :) PussPuss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback