produktmomentkorrelationskoefficient

hah, vadå, förstår ni inte? ;)
en del gör det säkert. men för er som inte förstår, jag förstår er! haha och det här ska jag kunna? okej, det viktigaste är nog innebörden.. men vafan, vad är det för ord? egentligen? tänk den som kan komma på att lägga det i alfapet.. ;)
aja, det blir nog bra som fasen det här! framför allt det faktum att jag, om jag fortsätter plugga, inte ens behöver ha användning för det här, sådär jätte mycket i alla fall, förrän om två år typ. men, men..

snart kommer älsklingen, då blir det systemet och sen tacos =)
vad, eller om, det händer något kul sen, det återstår att se.. hur som helst så behöver jag egentligen inte ens ha några särskilda funderingar kring händelser i helgen, jag har ju massvis av statistikövningar som ligger och väntar.. weehooo!

(men en sen utgång kan det eventuellt bli imorgon..
imajica ska spela.. =)

Kommentarer
Postat av: Lora

Haha... hur många tror du hittar din blogg genom att googla på "produktmomentkorrelationskoefficient"? I did. :) Btw så betvivlar jag att det ryms på ett alfapetbräde. ;)

Postat av: Anonym

hahahaha jag med! :P

2011-04-14 @ 14:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback