tentadags

ja, om ett par timmar sitter jag där igen. i en sal med mina papper framför mig. och kunskapen? ja den är med all säkerhet bortblåst just då, som alltid.. och jag avskyr det. jag måste ordna det, men hur? jag förstår verkligen inte hur..

aja, det får gå som det går. det är inget avgörande för betyget, men det vore ju ändå kul att visa att jag faktiskt hängt med nu i två veckor, men inte, de minutrarna som jag spenderar där med tentan idag kommer visa på något helt annat, uäck!


- - -


uppdaterat 11.02

kom nyss hem från tentan. det gick bättre än förväntat, men om det är bra vet jag ju inte.. men hoppas ju självklart på det! nu ska jag ta det lugnt.. försöka varva ner lite och hoppas att jag mår lite bättre snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback