varför så trött?

jag förstår inte vad det är... trött som en gnu (?) idag också.
kanske beror det på att jag slog i huvudet imorse, har ju känt mig lite knepig sedan dess... men igår hade jag ju inte slagit i huvudet (vad jag vet i alla fall), så det borde det inte bero på...
aja, imorgon blir det läkarbesök, vem vet, det kanske klarnar då.

föreläsningen idag var ganska kass måste jag säga, det mesta kändes ganska självklart. men ja, så är det väl ibland. meningen var att vi skulle ses en stund i de nya kompetensgrupperna och så blev det, men min lilla grupp bestod av mig och en tjej till, de andra befann sig någon helt annanstans, så det blev inget särskilt gjort på den fronten... men, men.

nu på eftermiddagen har jag och älsklingen varit på promenad och handlat lite, vi hittade bland annat  några billiga räkor, så vi tänkte käka det och dricka lite vin ikväll, vi "firar" ju ändå 21 månader idag =)

2heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback