forskningsmetod a, 5p

ja, idag 13.15 startar vårterminen och min femte kurs på högskolan. det innebär också nya kompetensgrupper, det ska bli kul att se vad det är för folk.. hoppas, hoppas att jag kommer trivas!

- - -
uppdaterat 16.18

jepp, då var första dagen avklarad den här terminen! mest massa ord och begrepp som ploppar upp igen, fundilerar lite på om det inte vore bra att lära sig dom någon gång.. hm..? aja, en dag kanske de sitter, men jag har i och för sig aldrig varit en "ord och begreppsmänniska" (en som kan sånt alltså), så jag lär nog få slå upp dem när det behövs.. (om de nu behövs?) i framtiden.
hur som helst så är forskningsmetod nog en kurs som är bra att ha, jag lär med all säkerhet ha användning för kunskapen framöver, om jag nu väljer att fortsätta plugga det vill säga (men det siktar jag på än så länge), men hursomhelst så kommer den nog till användning annars också. all kunskap är bra kunskap, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback