jaha?!

enligt bokus kan jag inte förvänta mig mina och älsklingens böcker förrän i mitten av nästa vecka. åtta arbetsdagar pratar de om. jaha? förut har jag fått dem mycket snabbare.. hm.. så går det.. trots att jag trodde att jag var ute i god tid. fasen..! det är tur att jag hänger med ändå.. än så länge.. men det vore nog bra om jag kunde läsa lite.. parallellt.. det är nog det som är meningen.. ehm..

aja, föreläsningen var helt okej, men mycket att ta in, men också mycket jag kände att jag redan kan. eftermiddagen har varit lugn med en ganska lång promenad, lite matshopping och matlagning bl.a. kvällen har inneburit mys framför
corps bride =)

corps

nu är jag ledig tills på måndag, har åtminstone inga föreläsningar eller annat. eller jo, det finns ju en sak jag kan ta itu med.. och det ska jag göra.. sociologiböckerna, here I come.. eller nåt..

gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback