körd tenta.. full emma

tentan gick käpprätt åt helvete.. jaja, ingen överraskning! och det går fler tåg.. får se till att försöka greja den då..
efter tentan så bjöds det på öl. ja.. det skulle bjudas på en öl, kanske två.. trodde jag, men det blev desto mer.. det resulterade i en full emma.. och med all säkerhet två fyllkajor till men kul var det! det är inte alla dagar jag är onykter på en söndagseftermiddag.. men lite kul får man ju ha, trots att jag var helkass på tentan!

alldeles snart är det dags för älsklingen att ha sin första salstenta.. fem timmar har de på sig.. om jag minns rätt.. hoppas att det går bra, jag ska i alla fall hålla alla tummarna! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du får ha kul ändå! :) Och som jag sagt tidigare, du försökte i alla fall, och det är fasen inte illa pinkat det heller! ;) Puss darling!

2007-01-15 @ 14:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback