massvis av plugg & guacamole

japp, mycket plugg idag och ännu mer lär det bli de kommande dagarna, pust och stön! och jag som "vet" att det kommer att gå åt skogen på tentan, och det är inte bara vanligt trampa-ner-på-mig-själv-strunt utan det är en ren och klar övertygelse jag har angående tentan som är på söndag, jag är kass på allt vad prov heter! men, men jag måste ju försöka, mer kan jag inte göra.
tur har jag i alla fall, som har "plugg-gruppen" som stödjer mig, eller ja, vi stödjer nog alla varandra skulle jag tro =). det är skönt att ha folk att bolla saker och ting med!

aja, idag blir det inget mer plugg i alla fall!
snart kommer älsklingen hem och då blir det tacos med massa guacamole, MUMS!  28735-22

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh! jag vill att du ska med =). men nästa gång får det bli e-tuna...

Postat av: maria

åh! singstar..jag varnar dig emma..jag är en j*vel på att sjunga..! haha! =).

2007-01-10 @ 14:22:31
URL: http://mariiiiiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback