psykologitenta idag

..uschi.. nu börjar det kännas jävligt. förmodligen mest för att jag inte är tillräckligt förberedd. varför är jag sån här, varför vill jag inte tillräckligt mycket? det måste handla om det.. eller? men ja, jag kan inte göra så mycket åt situationen just nu, jag får gå dit och göra det jag kan.

igår kom mamma, robin och jenny hit en sväng på eftermiddagen, kul att träffa jenny, det var ett tag sen =) hon var förresten en jäkel på singstar (som vi förövrigt köpte ännu ett spel till igår, "legends")!
senare på kvällen kom lovisa, vi bytte julklappar, spelade tv-spel och sånt spännande. kul att se henne i alla fall! =) hon ska höra efter där hon jobbar om de behöver vikarier.. jag skulle verkligen vilja komma ut och jobba lite.. känns det som..

Kommentarer
Postat av: Mary

nice =)

Postat av: Cascalita

Det är inte lätt att plugga.

2007-01-14 @ 11:23:56
Postat av: Junitjej

Lycka till på tentan!! Vilken snygg header du har!

2007-01-14 @ 12:13:28
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: emma

re mary: ja jo, vet inte riktigt vilke som du menade som nice =)

re cascalita: nopie.. det är alldeles för svårt ibland.. tyvärr =/

re junitjej: tack så här i efterhand! dessvärre så gick det inget vidare.. kortet har min älskling tagit! =)

2007-01-14 @ 20:51:56
URL: http://kalltkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback