så går en dag från vårat liv.. och kommer aldrig åter

jag hoppas det.
..och jag älskar dig, jag älskar dig så jävla mycket!

- - -

idag känns det lite halvtungt, segt och trist. jag vill göra någonting, men kan inte komma på något bättre (och vättigare?) än att fördriva tiden här, framför datorn. jag har dock inte suttit här så länge än.. men jag förmodar att både en och två timmar till kommer att spenderas här, men kanske får jag ut någonting av det också? att bara ta det lugnt, sitta här med en kopp te och bara vara.. ja, om jag kunde göra det med gott samvete så vore det perfekt, alldeles jätte bra vore det!
jag ska försöka..


- - -


uppdaterat 12.40

lovisa räddar mig från tristessen, det blir en sväng på stan om ett tag.. jag har inga pengar alls typ, men jag måste ju inte shoppa.. jag kommer åtminstone ut =)

Kommentarer
Postat av: Maria

åh, söt du är! =). Ja, jag får snurra vidare..

jennie har åkt till turkiet igen..fast det kanske du visste =/

Postat av: Maria

jopp...igår åkte hon..

2007-01-17 @ 13:49:44
URL: http://mariiiiiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback