19 dagar kvar

..tills min älskling är hemma i eskilstuna igen. ÅH VAD JAG LÄNGTAR!
men 19 dagar är färre än vad han har varit borta, så det ska gå. det måste gå! jag har inget val... jag får tampas med saker och ting själv, som jag gjort innan, det är bara så.

jag kom hem för ett litet tag sen, från min lilla vistelse i munkedal.
jätte bra har det varit! underbart att träffa älsklingen och kul att träffa de andra med =)

vi har gjort allt möjligt, men mest varit med varandra och bara haft det mys!
men vi har även hunnit med att umgås med några vänner, så då blev det singstar och guitar-hero samt en del alkoholförtäring, sällan en dålig kombination ;)
dagen efter blev det en tur ut med båten.. vi fiskade makrill, det var jätte kul! jag fick två stycken faktiskt ;) men sammanlagt blev det nog 12 stycken, som vi senare grillade och käkade upp, det var mums!

image79 image80
image81 image82
image83 image84
image85 image86
1. ljus var en självklarhet de kvällar vi sov hemma, mys som tusan ute i stugan som vi bodde i. =)
2. läste gjorde jag första dagen, då var jag själv eftersom älsklingen jobbade.
3. hej.
4. micke (tommys pappa) och jills två lamm.
5. vi tyckte när vi såg dem att de såg väldigt kul ut, men det var svårt att fånga på bild ;)
6. älsklingen och kissen utanför tina och jan-e's hus.
7. ja, vad säger man? två nördar i full mundering på väg ut på vandring... =)
8. en jääätte stor och fin ek som älsklingen visade mig.

det var en liten uppdatering i alla fall.
nu ska jag göra mig iordning för natten för imorgon är det jobb igen.
nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback