2 alvedon, tack

ja, känns som att det vore bra just nu.
känns som att jag har feber =/
nåt är det i alla fall..
2 alvedon och sen lägga sig vore en bra idé, men nu har jag inte en enda värktablett hemma..
får ta och lägga mig så snart tvätten har torkat, och sen bara hoppas på att jag inte mår sämre imorgon.

veckan i bettna har förresten varit riktigt bra =)
bjuder på lite halvkassa bilder:


i början av veckan var mamma och jag och fikade hos en kompis till mamma.
hon har ett gäng fina och "halvgalna" hundar..


..när vi åkte hem därifrån så såg vi en luftballong, den ville jag flyga iväg med...


en annan dag i veckan fick jenny och jag ett ryck och gjorde i ordning glasverandan till något slags rosa prinsessrum... och totte verkar ha intagit rollen som "prinsessa" ;)


totte gillar att spana från mammas ballkong. =)

nej, nu måste jag försöka vila lite...
..och så prata med min älskling förstås, han kommer snart hem.. om 5 dagar! wee ^^

Kommentarer
Postat av: Maria

Hon ska flytta till pojkvännen...så, det känns lite jobbig. Vad händer i ditt liv emme? allt för länge sen vi träffades nu!

Postat av: Maria

Förstår vad du menar..vet inte heller om det är bra eller inte, men det funkar ju för tillfället. eller hur?
=)

2007-07-25 @ 17:18:10
URL: http://mariiiiiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback