bishops arms

ikväll har jag spenderat ett par timmar på bishops arms här i stan.
blev tillfrågad häromveckan om jag ville börja jobba lite extra där, på helgerna och sådär.
..så idag gick jag ner och träffade chefen en snabbis och så bestämde vi när jag ska provjobba.
det är verkligen ett jätte fint ställe, och roliga människor som jobbar där!
så ja, jag hoppas det kommer bli bra =)



i övrigt börjar jag känna mig krasslig, eller börjar o börjar, jag har känt mig lite dålig fram och tillbaka i flera dagar nu. för tillfället sitter det mesta i halsen, hostar och sådär.. hoppas det inte blir värre!
kom i och för sig på att jag inte varit sjuk på länge nu, över ett halvår i alla fall, så det kanske är "dags" snart...
aja, det återstår att se.

snart är älsklingen hemma igen ^^

Kommentarer
Postat av: Maria

åh, vad söt du är! =D. nu blir ajg ju lite generad..! haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback