gäääsp

trötter är jag... ordentligt också!
men kände ingen mening med att lägga mig när jag kom hem från jobbet lite efter fyra.
..men lär somna tidigt ikväll, det känns som ett säkert kort.
jag är ledig imorgon, då ska jag städa och fixa fint tills älsklingen kommer hem, tänkte jag.. det ser nämligen ut som ett bombnedslag här.. typ i alla fall.. ;)
sen jobbar jag fredag, lördag och söndag.

annars vet jag inte hur det ligger till eller vad jag funderar mest kring.
mitt huvud ligger i vila i många stunder och går på högvarv resterande tid.
upp och ner.
men så är det, men inom en tid hoppas jag att jag kommit underfund med saker och ting.
den här gången måste det fungera!

snaaark..

Kommentarer
Postat av: Maria

ja, precis..men men! =)
men emma, när ska vi ta o ses? ska du till malma marken i helgen? :D.

Postat av: Dessan

Hej snygging!
Hoppas att du mår bra! Var ju massa länge sen vi sågs ju! Idag flyttar Andreas och jag till Eskilstuna :) Eller ja, flyttlasset går idag i alla fall :) Så snart vistas vi till och med i samma stad :)
Ta hand om dig!
KRAM

2007-07-26 @ 15:54:10
URL: http://dessa.blogg.se
Postat av: Maria

Ja, det blir nog inte förens the ark. men då ska vi ha dessto roligare!! :D

2007-07-26 @ 17:50:04
URL: http://mariiiiiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback