i munkedal

igår anlände jag äntligen till munkedal.
kom fram runt tre-tiden och gick då direkt till systembolaget och mötte älsklingen ^^
det var underbart att krama på honom! ^^ kul också att träffa några av de andra tokarna på det där stället ;)


nu sitter jag i "stugan" som de har gjort iordning här hos tommys pappa.
jätte mysigt och fint har dom gjort, alldeles perfekt att bo i! tror till och med att det är större än våran förra lägenhet ;)
internetuppkopplingen är dessvärre inte den bästa hit ner, det trådlösa tappar kontakten hela tiden. men vad gör det? jag är ju inte här för att sitta på nätet. =)

tommy jobbar idag och imorgon, men förhoppningsvis kan han ordna så att han är ledig imorrn eller i alla fall så att han får sluta tidigare. vill ju helst umgås med honom så mycket som möjligt innan jag åker hem. ^^


jag har det bra här, så bra!
nu ska jag läsa lite tror jag =)


Kommentarer
Postat av: Dessan

Åh vad härligt!!! Ta hand om dig nu gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback