mamma på besök

igår kom mamma hit efter att jag slutat jobba.
vi shoppade lite, eller ja, mamma shoppade lite =)
och på kvällen kom josefina och lovisa, josefina klippte mammas hår och mamma blev jätte nöjd =)

idag har vi inte gjort mycket, mamma åkte för ett litet tag sen.
..jag har bakat lite muffins, som jag inte lär käka av, men någon annan kanske vill ha, någongång.. =)

nu ska jag vila en stund innan det är dags att jobba några timmar igen.
fick nämligen inte mycket sömn inatt, hade en hund i sängen som inte riktigt är vad vid alla ljud som är här på nätterna.. men annars hade han det nog ganska bra, tror jag.. av bild tre att döma så.. ;)


Kommentarer
Postat av: .Fiian

Åååh, söta Totte! :) Muffinsen ser ruskigt goda ut, spara en åt mig! ;)

Postat av: Tommy

Hej love!
Haha totte-tönt! Vad rolig han såg ut :P
Han och svärmor måste komma på besök oftare :)
Längtar efter dig som en tok!
Pusspuss!

2007-07-11 @ 19:09:46
URL: http://www.toand.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback