äntligen!

sådärja, nu är hemtentan inlämnad.. nu finns det ingen återvändo!
hur det än går så är det jäkligt skönt att den är klar och inlämnad =)
..nu är frågan om jag ska plugga som en tok för att skriva psykologin imorgon bitti?
och ja, jag måste åtminstone ge det ett försök!
ingen rast o ingen ro.. ;)

- - - -

uppdatering, 17.25

ändrade planer.
beteendevetaren/kuratorn ringde mig och sa att hon hade fått ett återbesök imorgon, klockan 9.30
jag fick världens beslutsångest, men tog mitt sunda förnuft till fånga och bestämde mig för att ta den tiden.
den där tentan hade jag förmodligen inte klarat i alla fall, har knappt hunnit plugga någonting idag.
jag gör det som jag tror är bäst för mig i nuläget.
jag behöver verkligen komma igång med det här nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback