borde kanske..

..ha stannat kvar hemma i eskilstuna.
en konstig klump infinner sig i magen just nu, och har gjort ett tag.
nåt har förändrats.
eller så är det bara jag som är paranoid och konstig.
men i så fall har jag varit det i halva mitt liv.
aja. det ändrar sig säkert.
i morgon kanske jag känner annorlunda.
men nja, det är nåt med det här stället... det är verkligen det.
men kanske mer med någon person?
jag vågar eller orkar inte spekulera.
jag kan inte tänka det 100 % klart.
jag bara låter klumpen infinna sig där i magen och låter det "gå över".

nu ska jag snart försöka sova, är trött.
i morgon är en ny dag då jag ska försöka leva upp till förväntningarna (om det nu är vad jag gör?).

Kommentarer
Postat av: .Fiian

Du har inte möjlighet att svänga förbi flen någon dag i veckan kanske? :) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback