grillad fjäril någon?

en smart sak till fjäril (skitstor och fet sådan, som lät som en helikopter) tog precis livet av sig genom att flyga in i vår up-light, sicket smartskaft! men ja, det visste kanske inte han eller hon, men i alla fall... det luktar bränt här nu, redigt också! la till och med in brandalarmet på toan och stängde dörren, så inte den jäkeln börjar tjuta. så ja, ganska mycket rök blev det från den där stackars krabaten...

idag har jag jobbat första dagen på mitt sommarvik.
gick ganska bra, mycket att tänka på innan jag kommer in i det, men det är jag ganska säker på att jag gjort innan den här veckan är slut. skönt att känna det!

nu ska jag prata med min älskling (som jag saknar något OTROLIGT!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback