längsta..

det här måste ha varit den längsta veckan i mitt liv.. det känns åtminstone så.
inte för att jag haft det tråkigt eller så, inte alls! men på något sätt känns det som att tiden nästan står still...
men, men...

en hel del har jag pysslat med veckan som varit.
det är alldeles för mycket för att jag ska komma ihåg allt.
men höjdpunkten var nog i fredags då jag var hos maria och drack lite vin och sådär =)
annars har en del tid spenderats ute i sommarstugan. jag har åtagit mig att sy överdrag till båtdynorna... det var vär ganska dumt av mig?! men ja, nu måste det göras och den största av dem blev klar igår, ungefär åtta timmar har det tagit mig att sy den för hand.. hua! så, "bara" två kvar...

nu ska jag få i mig lite kaffe tänkte jag.
men magen gör ont.. =/  fast det går nog över...
sen skjutsar pappa mig till eskilstuna så jag kan gå på det där mötet på jobbet, sen åker jag hem hit igen och syr lite.. skulle jag tro.

saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback