snart "ensam"

då har dagen kommit..
älsklingen åker iväg till munkedal lite senare idag, och jag blir kvar här hemma..
men det kommer gå bra, varför skulle det inte?
tror det blir mys att få det lite som innan vi träffades, då vi bara pratade över telefon och msn.. =)

jag hoppas att jag kommer ha några fina vänner omkring mig ibland, i sommar, som kan förgylla lite =)

nu ska vi (tommy, hans pappa och jag) ta vårat pick och pack och åka vidare mot bettna där de ska hämta en moped som tommy ska låna i sommar.
sen blir det att jag stannar i bettna och har lite "semester" innan det är dags att jobba efter midsommar.

image58
kärlek.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas du vet vart du har mig? Och jag hoppas vi hinner ses snart, gärna innan jobb och grejjer, för med det blir det fullt upp antar jag? :) Saknar dig! Puss!

Postat av: Maria

Emma, du får komma o bo med mig!= ). kollektiv, ^^.
Annars kommer jag till diiig, hela tiden, förutom i veckorna..när jag jobbar, ;)

2007-06-11 @ 19:33:39
URL: http://mariiiiiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback