jäkla huvud!

ja, blogg.se har ju, som alla säkert uppmärksammat, varit helt knepigt senaste tiden. därav inga inlägg från min sida.
men senaste tiden har mest inneburit massa plugg för min del. faktum är att helgen som gick var första helgen på tre veckor utan pluggångest, tack för det!

jag kom ganska nyss hem från en föreläsning som kändes okej, men tung eftersom mitt huvud mår skit! har haft ont i flera dagar nu, och värktabletterna verkar inte i mer än två timmar högst, inget kul alls... dessutom känns det som jag har lite feber. känner mig nästan helt slut bara efter att ha varit uppe och igång i fem timmar, då känns det som att något är lite galet...

aja, nu ska jag försöka få i mig lite lunch, sen blir det att ta itu med berget av disk som växt till sig, kuligt.

förresten måste jag, som
maria också skrev, tala om hur underbart det är att se solen! den visade sig idag, i några få minuter, men det räckte för att göra saker och ting aningens bättre. så nu hoppas jag på mer sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback