tentan skriven

jahapp, då har jag spenderat nästan 1½ timma i en tentasal.
usch säger jag bara!
jag hade ju redan innan insett att det skulle gå åt skogen, något annat håll skulle varit väldigt oväntat.
när jag läste frågorna insåg jag att det skulle bli som jag förväntat.
men jag gav mig fan på att sitta och verkligen fundera i alla fall! för det är annars ett problem jag har, att jag ger upp på en gång för att jag ser att jag inte kommer kunna svara, men nu gjorde jag inte det, nu läste jag frågorna om och om igen och verkligen gav det en chans. även om det inte gav några större resultat så är det nog bra för mig att "träna" på att inte ge upp så lätt.
..så ja, nu är det bara att se fram emot en omtenta..

om ett tag ska jag iväg och klippa mig... josefina ska få "äran" att ta sig an mitt lilla hår.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback