varning för ras

morsning!
sitter här med min kaffekopp, så som så många gånger förut. tyvärr är det slut snart.. eller så är det bra, egentligen. hoppas slippa ångesten av det idag. varför får jag ångest av kaffe? jag och fler med mig...
planerna för dagen är få, har ingen större lust till någonting, mest på grund av den hemska utsikten. men jag ska ta itu med lite plugg i alla fall, det är ett rimligt mål. jag och mina rimliga mål...

snart fyller jag år, 22 bast, spännande, egentligen inte. men det ska bli kul att samla lite folk och så, längt!


isafisa



när jag är i bettna och försöker plugga, så är det här en av anledningarna till att det går lite trögt ibland. en liten isa kommer och tycker att jag ska busa lite med henne, och så biter hon gärna lite på kanterna på böckerna, sen vill hon att jag ska kela med henne i stället för att läsa...
undrar om man kan skicka med den här bilden med nästa hemtenta, så att de förstår varför arbetet blev lite "magert"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback