2 år idag.

det har varit mycket på senaste tiden, väldans mycket...
vart ska jag börja?
vet inte om jag orkar gå igenom allt hursomhelst.
i korthet så kan jag ju säga att vi åkte till bettna i onsdags, på torsdagen var det begravning (med allt som det innebär), älskade farmor... ='(
sen har vi varit i bettna hela helgen och kom hem igår.
i fredags var jag och jenny hos maria, det var mys! =)
annars har vi inte gjort något särskilt egentligen...
har grejat lite i trädgården, grillat, spelat kubb, pluggat.. och sådär...
jag har för övrigt mått ganska kasst, både i mage och huvud, nästan i hela kroppen faktiskt. =/

idag blir det "sista-minuten-plugg", ny kurs-start, stan med lovisa och ikväll blir det nog nåt mys med älsklingen för att "fira" lite. får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback