american beauty

det måste vara min favorit film nummer ett, helt klart!
alldeles fantastiskt underbar...

idag känner jag mig slut, åtminstone så pass trött att jag inte har motivation till nåt större, inte som det känns för tillfället. jag är förvånad över att jag ens pallrade mig in i duschen nyss, men det var nog mest för att jag frös så mycket...
mig mage krånglar, men det är ganska vanligt, väldigt vanligt till och med. och sen är det symtomen, de frustrerande ångestsymtomen. häromdagen fick jag en attack...
..när folk frågar mig hur jag mår, eller hur jag har det, så vet jag inte längre hur jag ska svara. =/

nej, rycka upp mig borde jag göra.
ringa det där samtalet borde jag också göra (igår "slapp" jag ju, eftersom jag kom hem för sent..)
men det grejar jag, om inte idag, så åtminstone innan den här veckan är slut.
det är mitt mål, ett jäkligt viktigt sådant!
..det och att bli klar med hemtentan så jag kan fokusera lite på psykologin nästa vecka.

jag längtar till helgen, då får jag fly bort en stund, av en bra anledning! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback