ångest

har haft ångest hela dagen, det började redan inatt..
åh, vad jag önskar att det kunde släppa.
obehagliga jävla känsla!

kroppen är spänd. hjärtat slår tyngre än vanligt. andningen känns tung, som ett tryck på bröstet, som att lungorna har krympt. jag kan liksom inte andas ut eller in ordentligt. ibland sticker det i min vänstra arm, en gång domnade den bort nästan helt. det värker i hela kroppen, men främst i ryggens övre del.. och jag hoppas, bara hoppas att det inte ska visa sig i någon större attack, varje gång det händer hoppas jag på just det..

Kommentarer
Postat av: .Fiian

Åh, jag önskar så att jag kunde hjälpa! Jag vet alldeles för väl hur det känns! :( Du vet vart jag finns, och jag står alltid kvar, vad och när det än gäller!
Massor kramar och pussar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback