lelle

om ett litet tag ska jag traska iväg till skolan för att ha sista föreläsningen med allas vår lelle..
idag får vi hemtentan. det ska bli intressant att se hur den ser ut den här gången...
så, det är i princip sista dagen i skolan för mig den här terminen. möjligtvis kommer jag tillbaka den 8:e och skriver en omtenta..och så ska jag ju dit och lämna hemtentan förstås. men med klassen är det sista gången idag.. det var prat om picknick och kubb, men vädret är ju inte på topp för sådana aktiviteter..
tråkväder är det ute. men å andra sidan så är det bra för naturen, den behöver ju vattnas ibland. och även om det gör att allt blir så grått och trist, så blir (iaf jag) jätte glad sen när det bara sprudlrar av allt det gröna, som tycks bli ännu grönare efter regn. =)

sen måste jag ringa ett samtal idag.
men det trycker på bröstet bara jag skriver det.
uäck.

- - - -
uppdaterat 15.37

jaha, den sista "föreläsningen" idag kunde vi lika gärna ha skippat. han hade bara kunnat skicka ut tentorna via mailen egentligen. oerhört onödig tid för många att "slösa" bort så. för mig kvittar det ju, som bor här, men stackarna som pendlar, en del av dem i närmare 2 timmar, vad skulle de hit och göra?
aja... vi, ett litet gäng på sex pers, har i alla fall lyckats sitta av åtminstone tre timmar idag med mycket prat om allt och inget, men det gav fasen mer till tentan än vad lelles ord gjorde.
så ja, nu har jag tentan och imorgon ska jag sätta igång och spåna lite... ska bli intressant att se vad som blir av det här..

ikväll blir det mys med älsklingen, vi ska nog se american beauty (igen) =)

Kommentarer
Postat av: Thomas

Hej. Vilken tycker Du är sveriges finaste stad?? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback