oh...

har varit här (i bettna) sen i måndags kväll. det blev att jag följde med när bror och co var hemma hos oss och krävde kaffe efter deras shoppingrunda. och eftersom jag ändå inte har någon skola eller jobb inplanerat så kunde jag lika gärna åka hit.
älsklingen kommer först ikväll, har saknat honom lite.. faktiskt.. ^^ ..imorgon ska han och jag förmodligen till farmors lägenhet och städa den innan de nya flyttar in... =/
igår grejade jag med lite av varje, mest för att "slippa" plugga.. jag tvättade ett gäng maskiner och klippte gräset bland annat. dessutom spenderade jag två timmar på mammas jobb, dagiset här i bettna. det hade blivit kris med personal under ett viktigt möte så jag var snäll och hoppade in som barnpassare en stund, det var kul =)
idag har jag pluggat och lär fortsätta med det ett tag till, innan jag tänkte ta itu med resten av gräsmattan..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gamla bettnabo =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback