projje

jajamen, en projektor blev det. ingen skönhet precis, men ändå, bilden är stor och bildkvalitén var över förväntan faktiskt! så det lär bli en och annan film på den... =)

idag har jag ringt.. psykiatriska mottagningen.
jag är i kris.
surprise? =/
nu har jag ringt en beteendevetare/kurator som ska ringa upp någongång, lär nog bli imorgon. hoppas det leder till något bra...
blev även rådd att beställa en ny läkartid och denna gången fokusera på min psykiska hälsa och inte magen som sist. dessvärre kommer det bli samma läkare och det känns inte bra, men jag hoppas hon försöker sätta sig in lite och inte skriva ut vad som helst "bara för att" som sist. utan att hon faktiskt gör en utredning för att se om jag ens är i behov av någon medicin av något slag.
men ja, det visar sig..
jag ska inte ta ut något i förskott!
nu har jag i alla fall börjat, och det känns bra.
jag har även pratat med jobbet och sagt att jag inte kan jobba på ett tag, det känns också bra.
jag behöver känna att jag inte har några måsten.
nu har jag i och för sig ett par, men de är avklarade i slutet på nästa vecka.
sen ska jag vara ledig!

och snart är det helg, då får jag träffa massa fina och bra människor! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback