svisch

..så var den dagen borta.
tiden har verkligen runnit iväg!
meningen var att jag skulle ägna mig åt sociologin idag, men inte..
nej, jag och älsklingen har i stället pysslat med att möblera om i vardagsrummet...
sånt där bra man kan komma på ibland ;)
nej, men det finns risk (chans?) att vi, om bara ett litet tag, är en projektor (ett hemmabygge ska tilläggas) rikare.
ja, tommy är iväg och kollar på en nu.
så i och med det här så har vi grejat om lite för att vi ska kunna använda den överhuvudtaget.
men ommöblering skadar inte ibland hursomhelst, så vi får se om vi trivs..
så, kanske blir det att se film i lite större format ikväll?

imorgon vet i alla fall jag en som ska sitta och plugga hela dagen..

image52 <-- hon där. PUST!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback