god morgon?

vaknade med huvudvärk, en jäkla sådan också..
har så ibland, antagligen hänger det ihop med mina "andningsproblem" jag haft i några dagar, hjärnan får liksom inte tillräckligt med syre.. eller så beror det på nackontet, eller så är det bara min vanliga spänningshuvudvärk.. det är skönt att man kan välja och vraka mellan orsakerna.. eh..

aja, jag dricker kaffe nu och har bestämt mig för att det här ska bli en bra dag i alla fall!
om ett tag blir det att traska till skolan och ägna sig åt grupparbete/case hela dagen lång.
..efter det är planerna att klassen ska ta någon öl ihop, hoppas att det är många som hänger på!

..och ikväll har jag bjudit hit lite folk så då blir det ännu mer att dricka och förmodligen utgång!
lär bli bra! =D

min huvudvärk kommer förhoppningsvis inte hinna märkas..

Kommentarer
Postat av: Hellen

o har du huvudvärk imorgon så har du ännu en orsak att fundera på om de kan vara..

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback