kul!

dagen började med att jag var allmänt seg och hade rätt ont i magen..
magontet har kommit och gått hela dagen..
hursomhelst är jag glad att jag ändå pallrade mig iväg till skolan, för dagens föreläsning var något av det roligaste på länge faktiskt! arbetsrätt och massor kring det handlade den om, låter inte så upphetsande kanske, men föreläsaren Anna gjorde hela grejen riktigt bra!

nu krånglar magen igen.. magkatarr och allmänt ont.
det är skittrist att behöva dras med det här.. men går jag till en läkare så är jag förmodligeb inte tillräckligt sjuk, det har jag ju hört förut..
den dagen jag spyr blod KANSKE de tar in och undersöker mig ordentligt..
visst har jag en bra syn?
nej, kanske inte.. och jag borde kanske inte heller dra alla över en kam, men jag har gått till flera olika läkare under några år nu och alla säger samma sak..
det är uppenbart att de inte undersöker om man inte är helt säker på att det är magsår i princip..
..så jag får väl vänta tills dess..?! =/
nej, förhoppningsvis går det inte så långt!

aja, strunt samma.. läget är som det är i alla fall!

tommy är iväg och jobbar.. första dagen idag, det ska bli spännande att se vad han har att berätta när han kommer hem =) hoppas han hinner hem till åtta, vore trist om han bli tvungen att vänta på centralen så länge..

nej, nu ska jag se om jag hittar en samarin eller liknande..



uppdaterat 20.34

älsklingen hann inte med tåget så han kunde vara hemma till åtta, i stället är han hemma vid nio.. trist om det blir så allt för ofta.. men vi får väl se.. =)
nu ska jag i alla fall ordna lite tacos till oss, mums mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback