lite massa

måndag igen och den här veckan kommer väl gå lika fort som alla andra och det är inte bra, för den här veckan har jag hemtenta och då behöver jag all tid i världen! i alla fall så känns det så inför den här tentan, den känns riktigt svår, noll struktur i den.. men det kommer gå bra, det vet jag, men innan jag fått ner lite på papper så känns det alltid lite klurigt! ..jag förstår liksom inte riktigt hur "tårtan" har tänkt när hon gjort uppgiften, om det ens är hon som har gjort den? aja, det är skit samma, hursomhelst så känns den svår när man läser den, men som sagt, det blir nog bättre när jag väl börjar skriva, det gäller bara att börja någonstans!

idag har jag varit hos beteendevetaren/kuratorn för sista gången, jag är hel och färdig, är det inte underbart!? ;)
nej men det ger inte så mycket längre, jag har fått de "verktyg" jag behöver och jag har börjat tänka på lite andra sätt, så jag är nöjd och glad över att jag har gått dit. nu ska jag bara fortsätta tänka som jag gör och göra vissa val, för att jag ska kunna må så bra som möjligt!

helgen då?
..ja i fredags var jag ute med ett litet gäng från klassen, från början var vi nio tror jag, kul att vi i alla fall ökar antalet från gång till gång, nästa gång blir vi förhoppningsvis ännu fler! ..och ja, fy fan så kul vi hade det, eller jag hade det får jag väl säga, men jag tror att de andra också hade det ;) det var i alla fall riktigt länge sen jag skrattade i 6 timmar i sträck, typ =)
lördagen var rätt lugn, lovisa och josefina kom på kvällen så då käkade vi och drack lite vin, sen blev det sequence och mer vin och några martinidrinkar!

så, det var en liten uppdatering i alla fall..
ikväll blir det kanske att glo på film eller spela wii hos lovisa, hon ringde och föreslog nåt i den stilen förut, men vi får se hur det blir!

image164
i veckan hoppas jag på att få se den här lilla sötnosen..
..jag tror nog att det blir en sväng till bettna eftersom jag är "ledig" och tommy ändå ska jobba onsdag, torsdag, fredag o lördag och ändå inte kommer vara hemma särskilt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback