märkliga känsla..

illamående idag igen.
illamående och "nervös"..
..jag har ingenting att vara nervös för, därav "nervös", för det är bara en sån känsla.
jäkla märkliga känsla!
jag känner mig nästan skakig, men framför allt olustig.
men det är tankarna som föder den här känslan, det vet jag även fast jag inte ens tänkt tankarna medvetet.
jag måste verkligen ändra på mitt "schema" över det här, men jag tror det kommer med tiden..
..jag är ändå så medveten, jag har mina verktyg och jag vet hur jag "borde" använda dem.
det kommer bli bättre, det vet jag.

jag pratar med en vän nu, vännen som förstår nästan precis allt.
vännen som uppskattar mig så som jag uppskattar vännen.
vi förstår varandra och jag är så glad att den här personen finns i mitt liv!

nu ska jag dricka lite mer vatten och sen ska jag nog greja lite här hemma..
..skingra tankarna lite och dansa runt till någon bra musik.
det låter som en plan!

Kommentarer
Postat av: .Fiian

Hey, ska vi starta klubb? Jag vaknade för en timme sen och har känt mig "konstig" sen dess! =/ Konstig är ordet jag använder för det hela! Men det ska fanken inte få förstöra min dag! Så nu ska jag masa mig iväg till skolan och plocka ihop kurser till vt! Kan bli spännande! Sköt om dig! Kramar!

2007-11-20 @ 10:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback