mindre illamående

jag mår inte lika illa längre och lite frukost har jag fått i mig så det är ju bra..
funderar på om det är något migränliknande jag har.
jag har ju i alla fall symptomen =/
huvudvärk, yrsel, ont i ögonen, trött och så vidare..
men jag orkar inte spekulera mera, bara det gör ju att man kan få hälften av alla symptom..!

fick iväg de två frågorna till seminariet på onsdag nyss, bra bra, nu slipper jag fundera mer på det!
..men ska läsa lite mer i boken tänkte jag, om jag kan på grund av ögonen och annat, men försöka måste jag ju göra.
annars vet jag inte vad jag ska göra resten av dagen, det ser ut lite som ett bombnedslag här tycker jag, men egentligen så gör det nog inte det.. men eftersom jag inte är på g idag så tror jag att jag kommer ta storstädningen imorgon och att jag idag bara tar tag i det där diskberget som växt till sig på grund av middagsgäster och en viss uns av lathet igår..
..det känns som en lagom uppgift!
sen ska jag nog vila mig lite.. det vore väldigt skönt..

image162
tänk om det ändå vore så här mys när jag pluggade?
en liten totte bredvid sig.. åhh ^^

Kommentarer
Postat av: Emily

Åh, är det en tax?

Postat av: Emily

Sööt! Har också en tax, fast en korthårig! :)

2007-11-21 @ 16:02:29
URL: http://verystylish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback