nej, nu orkar jag inte mer!

jag är så insnöad på den här jäkla tentan nu att jag inte kommer någon vart!
frågan är om det inte är lika bra att lägga ner den helt för ett tag och forstätta imorgon och på söndag?
..jag tror det, för just nu kommer det inte mycket ur mitt huvud som är något att ha, känns det som i alla fall!
jag har strukturen färdig, det mesta är egentligen färdigt.. det är lite från två böcker som ska in och sedan är det att läsa igenom och göra det sista finslipet.. så egentligen behöver jag inte känna mig så stressad.
självklart vore det skönast att skriva klart den nu, så jag slipper tänka mer på den överhuvudtaget, men jag känner att det inte är det bästa nu.. tvingar jag mig själv att skriva o skriva så blir det mest bara strunt och ordbajsande!

nej, jag tror jag ska umgås med min familj i stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback