panik?

onsdag, i bettna.
jag har varit uppe sen halv sju någonting, tänkte att jag skulle passa på att plugga medan mamma är på jobbet i några timmar. hur mycket har det blivit gjort då?
ja, alltså jag har tänkt en himla massa på tentan, det har jag.. och igår kom jag på hur jag skulle lägga upp den i alla fall, inte illa det! faktiskt så är det nästan en förutsättning för att komma framåt överhuvudtaget.. hursomhelst så har jag idag tänkt en massa mer och kommit på lite saker som ska vara med och sådär, annars har jag bara skrivit en inledning. men jag är ganska nöjd ändå faktiskt, det måste jag vara.. det är ingen mening att börja stressa och få panik än, jag är på gång och jag får vara nöjd för det!

resten av dagen är lite ovis, men mamma pratade på att åka och handla..
..så en paus i pluggandet lär det nog bli och det kan ju behövas!
men jag får ta med mig anteckningsblocket för det kommer tankar och idéer mest hela tiden känns det som!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback