spännande.. =)

okej, så här ligger det till (det här är vad jag vet):
tommy var på intervju igår på systembolaget på nybrogatan i sthlm, senast fredag skulle han få besked.
han fick besked idag, för en timma sen ungefär.. inget jobb där, tyvärr.
lite senare ringer telefonen här och en snubbe från systembolaget på lidingö ringer och frågar efter tommy. jag svarar att han tyvärr inte är hemma nu men att de kan ringa till hans mobil.
sagt och gjort.
ännu lite senare ringer tommy upp och säger att snubben (chefen?) från lidingö lät jätte exalterad och glad över att tommy verkade så bra (chefen från nybrog. hade väl ringt och tipsat) och ville att han skulle komma och jobba på måndag.
20 timmar i veckan tror jag det var, främst extra i november och december med möjlighet till förlängning.
så ja, tommy verkar ha jobb, i alla fall ett par månader framöver, bättre än ingenting och toppen att det är på systembolaget eftersom han verkligen vill jobba där! =)

jag är glad, men ändå nervös och kan inte riktigt "fira" fullt ut då jag får en massa konstiga tankar och funderingar i huvudet.. men det där löser sig när han väl kommer dit på måndag.
..och hoppas bara att det går bra och att de blir nöjda med honom, men det borde de bli! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback