svisch svisch

..där försvann ännu en helg.
ja, den är slut snart i alla fall..
sen sist jag skrev har det väl hänt både det ena och det andra mer eller mindre intressanta saker..
men om det är något att berätta vet jag väl inte riktigt..
men så är det ju alltid.

i fredag spenderade vi kvällen med lovisa och josefina. =)
vi lagade mumsig mat och drack en hel del vin, lyssnade massa musik och spelade lite sequence.. en bra kväll!
gårdagen var rätt lugn.. meningen var att jag skulle träffa några från klassen och gå ut och sådär, men så blev det inte.. jag kände att min mage verkligen inte skulle palla en utekväll, så jag fick ställa in.. i stället blev det att umgås med lovisa och josefina även denna kväll och det var ju rätt okej det med ;)

idag vaknade vi runt tolv, men vi la oss inte förrän 03 eller nåt så det är ursäktat.. men hela dagen har gått väldigt fort känns det som.. hursomhelst så har vi inte gjort sådär jätte mycket, men varit ute på en långpromenad i alla fall och det var riktigt skönt! vi hade tänkt käka suschi men det var stängt.. så det fick bli köttbullsmacka när vi kom hem istället.. haha, same shit?

ikväll blir det nog film och mys!

Kommentarer
Postat av: Hellen

Hallojs!
Hur går det med tröttheten? Hittat nåt knas eller bot på det?

haha du läser dig väl pigg eller hur?! höhö
kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback