coffee

mm det är inget skit det.
men jag har ont i magen, magkatarr antagligen, så det är egentligen inte så bra att jag dricker det.. =/ men jag får ta lite grann bara, måste ju få min dagliga dos! bra filosofi det där..

om ett tag ska tommy fixa käk.
lovisa o josefina joinar ikväll.
jag hoppas på vin, skulle verkligen inte sitta fel (förutom för magen då).
..och jag som hade bestämt att jag inte skulle dricka på ett tag nu.. har blivit alldeles för mycket av det senaste månaden (månaderna?)..
men ja, det får bli måttligt hur som helst.
måste ta hand om mig själv lite också.. i den mån jag kan.

muse imorgon på hovet.
jag vill dit!
det är jäkligt frustrerande att det är "grönt" på ticnet.. biljetterna skriker mitt namn.. ja jag lovar!
men nej, jag måste hålla i slantarna.. och det är förjäkligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback