film

eternal sunshine of the spotless mind kikade vi på igår.
det är närmare tre år sen jag såg den för första gången.
jag minns det eftersom det var när tommy och jag ganska precis hade börjat prata, det var han som tipsade om den.
hursomhelst en riktigt bra film!

idag är det sista uppgiften på tentan som gäller.
sen är det bara diskussion och reflektion kvar, och det känns som att jag har en del att skriva där.
så ja, det rullar på och det är väldans skönt!
jag hoppas bara jag får ur mig alla tankar och funderingar jag faktiskt har...

i övrigt är det att tvätta som gäller, håller på med det just nu.

nej, nu ska jag läsa lite!
..men mina ögon gör ont, antar att det beror på huvudvärken, men det är en jäkla skum känsla.. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback