helgen

måndag igen då, hittills har det varit en ganska oeffektiv sådan.
typ druckit kaffe, käkat frulle, glott på tv, glott på nätet och så duschat..
inte så spännande med andra ord.
vad jag ska fortsätta dagen med vet jag inte heller, men antagligen blir det att jag plockar o fixar här hemma och så ska jag greja lite med hemtentan också.. blir nog bra!

helgen har varit bra! =)
i fredags tog jag bussen till maria på eftermiddagen, vi gick på stan och sådär först, handlade vin och såna viktigheter! sen åkte vi hem till maria o käkade och grejade. på kvällen kom ida och emma och då blev det en massa vin och senare utgång. vi gick till det nyöppnade stället och det var helt okej.. träffade lite folk som jag inte sett på ett tag, så det var kul! när det stängde gick jag och emma hem till maria, maria skulle nämligen stanna kvar och spana lite... ;) men hon kom hem lite senare och då blev det skitprat och förtäring av chips och vatten, inte helt fel just då!

image128image129

resten av helgen har jag spenderat hos mamma i bettna.
på lördagskvällen kom jenny, robin och pappa över och då blev det poker hela kvällen. =)

image126
mamma hade köpt leksaker till dagis.. och totte skulle självklart test åka.. han tyckte nog att det var lagom kul.. ;)

nä, nu är ja sugen på kaffe!
..men först ska jag nog fixa nån lunch..

Kommentarer
Postat av: .Fiian

Aaaw, söta Totte! Och söta du också för den delen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback