helt klar.

där svepte den helgen förbi..
..men bra har den varit!
mamma och hennes kompis kom hit i fredags kväll och inte förrän i morse åkte dom igen.
det blev en lång dag igår, med shoppande och annat, så de stannade en natt till.
igår spelade vi lite spel o drack vin =)

pluggandet har gått bra och jag har nog aldrig mått så bra under en tentaperiod som jag har gjort under den här.
förmodar att det beror på att jag verkligen har bestämt mig för att göra saker och ting i min takt, när jag känner för det. och det har gått bra, jag har hållit mig till mina "lösa" planer och för flera timmar sen kände jag mig klar och tentan är nu inlämnad. det är första gången någonsin (tror jag) som jag inte sitter med tentan till sista sekund. SKÖNT!

image154

nu sitter jag och är mätt i magen, vi käkade alldeles nyss.. mycket mumsigt!
vi hade inte käkat sen i morse runt sju-snåret =/ så det var på tiden!

nu får det allt bli kaffe tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback