kissen ^^

image123

vi har skaffat en liten olliver, söt så in i norden som ni säkert ser! =)
han är jätte social och alldeles underbar!

ja det var igår denna sötnos flyttade in hos oss.
vi har kollat på katter på blocket ganska länge nu, men igår slog vi alltså till.
tommy hade sett annonsen på förmiddagen, men sen var det inte så mycket mer med det. men sedan kom josefina och lovisa hit på fika och så började vi prata katter.. annonsen åkte fram igen och lovisa sa något i stil med att vi i alla fall kan ringa och höra..
..och ja, på den vägen är det.
ett par timmar senare gick vi genom stan med vår kisse och massa saker som vi fick till. =)
tack lovisa o josefina för bärhjälpen! =D

kvällen igår spenderades med tokarna jag nämnt ovan och så ännu en tok, erik närmare bestämt. riktigt kul att träffa honom, det var alldeles för länge sen!
så ja, det dracks en hel del vin och spelades en del spel, alldeles lagom! och olliver var med hela tiden, han satt vid bordet och spanade på allt vi gjorde =)

image124

idag har jag inte alls varit så bakis som jag trodde jag skulle vara och det är ju riktigt skönt!
är däremot sådär seg som jag alltid blir.. men det hör väl till antar jag..?!
nu håller vi på och tvättar, det har blivit en himla massa nu när vi varit borta så mycket de senaste veckorna, men så äre..
snart kommer lovisan så då blir det kaffe och kanske nån bulle eller två =)
ikväll blir det nog film på projjen!

Kommentarer
Postat av: Heléne

Katten så söt!! ;)
Men va härligt med en social kissekatt :)

Postat av: Dessan

Nej vi kunde visst inte det :) Hittade henne på Djurhemmets hemsida, här i Eskilstuna :) Egentligen var hon tingad men när jag ringde till Djurhemmet så var typ det första hon sa att de hade fått återbud på denna sötnos :) Grejen var att vi båda fastnade för henne när vi såg bilden men då var hon tingad =( Men nu är hon vår :) 700:-Avmaskad och vaccinerad :)

2007-10-09 @ 20:27:39
URL: http://dessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback